Zadekuzu Kizlar evde sancinizi kac saat cektiniz ve kac dakikaya dusunce gittiniz? Gittiğinizde acıkmaniz kac cm olmuştu?
srparsln Zadekuzu 4 saat çektim 5 dk ya düşünce gittim iki gebeliğimde de aynı gittiğimde 8 cm di açıklık🌱
Mehmetinannesii Zadekuzu 1den 7bucuga kadar cektim sancimi 2 dakikada 1e dusunce gittim 10 dakika icinde dogum gerceklesti
Leylican 24 saaat,🥺 3 defa hast gittim nst de sancım çıkmıyordu ama ben ağrıdn ölüyordum yalancı sancı dediler yolladılar. Sabaha karşı nişanım geldi hızlıca duş aldım sabah 6buçukta hast gittik açılmam 5cm olmuştu. 2 saat sonra doğum yaptım😶
Zadekuzu Leylican benimde sabah 8 den beri agrilarim tam duzene girmedi evde cekmek istiyorum sancimi. Kaç dk düşünce gideyim sizce?
Ocakbebegi Leylican srparsln nasıl bir sancı çektiniz tarif etseniz neye benziyordu? 40.haftadayım Sabahtan beri benim de ufak ve düzensiz regl ağrısı gibi ağrım var dün de sanki rahmim ayrılıyormuş gibi bir ağrım vardı. Ama çok aşırı acılı olmadığı için bunlar sancı mı değil mi anlayamıyorum
Zadekuzu Leylican srparsln Ocakbebegi Mehmetinannesii Beyzanur_ozdemir Esraliiii Leselis Karabiber guzelbebegimmmmm NurGulmek. Ben bu postu açtığım gun 30 ocakta dogurdum kizlar darısı tum bekleyenlere🙏😊
Leylican Zadekuzu benim doğuma kadar hep 10 -12 dkda bir geldi hiç değşmedi bişeydiyemiyorum. Ağrı belden yayılıyor yirmi saniye kadar sürüyor şiddetinden anlıyorsun
Beyzanur_ozdemir Ocakbebegi açılma oluyor olablir ışık duş almayı dene hastaneye gitme doğum sancısı geldiğinde zaten yernde bile duramıyosun bi giriyo kıbırdayamıyorsun bile sendeki yalancıdır şuan
Leselis Zadekuzu dk saymadım ama şiddeti artınca bir de idrara çok çıkıyordum 2 dk da bir o yüzden gitmistim
Enesinannesiyim Leselis Benim bebeğin doğmaya niyeti yok 😀😀40+2 oldum nst de sancı çıkmıyor açılma yok diyolar nasıl olacak bilmiyorum 😱