Ball1903 Kızlar 9+5 haftalik gebeyim 2 haftadır her gün sürekli olan karin ve kasik ağrım var bunun için neler yapabilirim ?
MerveeD Ball1903 Maalesef ben o agrıyı 14.haftama kadar hergün çektim. Doktoruma söyledim ve progestan vermişti cok fazla agrım vardı ama benim gece uyandırıyordu adet sancısı gbı be gun boyu hiç gecmıyor du
-Burcin27- 6+1 deyim ve benim de hem adet sancısı gibi hemde ekstra çok şiddetli kasık ağrım var canım maalesef. Ama çekicez yapacak bir şey yok 3 aya kadar olur diyorlar rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 😍❤🤲