Sağlıkla kavuşun inşaallah benimde dün sancım vardı 27+4 doktora doğsa yaşar mı dedim yaşar tabi Allah’ın izniyle artık 22 hafta yaşam sınırı 22 haftadan itibaren doğan bebeklerin yaşama şansı var dedi sizinde 25 haftalık yüreğinizi ferah tutun Allah’ın izniyle büyür gelir kucağınıza 🙏