Hasretiz Bir anda göğsünde ki hassastık giden, acıkması olmayan belirtileri biten var mı ? 10+2 yiz Şuan
Zanaservan Hasretiz yaaaa aynı haftalardayız senle 10+1 dün bende diyordum hamileliğin etkileri bende niye gitti göğüslerim mesela çok ağrırdı şiddetle hemde ama bu hafta geçti çok az ağrımaya başladı acaba bebeğime birşey mi oldu da etkisi geçti diyorum aynı düşünceler desene 😩😔
Mrv_bdk Hasretiz 🤣🤣o kadar çok midem bulaniyordu ki bulanmayinca bende panik yapıyordum. Şimdi son bı hafta doğuma stres etme herşey gönlünce olsun🙏❤️
Gulra Hissedene kadar vende öyleydim her hafta bebeğe birşey ni oldu diye doktora gittim panik atak olmuştum ve benim hiç belirtim yoktu. Cok sukür suan ara ara hissediyorum da rahatladım
Hasretiz Zanaservan Maalesef benimde korkum o yönde kalbi felan mı durdu diye düşünüyorum. O yüzden sordum aramızda böyle durumla karşılaşan var mı diye
Zanaservan Hasretiz diyorum ya aynı şeyleri düşünüyoruz acaba birşey mi oldu diye ama kötü düşünmemek lazım mış
Zanaservan Hasretiz aynen benim de 2 hafta sonra valla bazen iple çekiyorum ama korkarak çekiyorum o ipi
Nihanus Hasretiz sıfır belirtiyle ikinci hamileliğim açıkçası ama olup birden durmasıda insanı tedirgin eder size hak veriyorum muhtemelen 12. Haftadır randevunuz artık sabır selamet o güne kadar🤷🏼♀️