Merhabalar, kızımız için isim bulamıyoruz. Zar zor Lina ismine içimiz ısındı, tamam Lina koyalım dedik. Sonra çevremizdeki insanlar şimdiki çocuklar çok acımasız mandalina derler, balina derler deyince bizim de kafamız karıştı. Kız çocuğu ergenlik zamanı şişman olursa balina derlerse çok üzülür bunu yaşasın istemeyiz o yüzden vazgeçtik gibi. Sizler ne düşünüyorsunuz bu konuda annişler🤔