1-2isim Merhaba güzel gebeler 😍 Silivri Anadolu Hastanesinde doğum yapan var mı ilk hamileliğim karar vermekte güçlük çekiyorum normal sezeryan en azından bu hastanede doğum yapanlar varsa biraz bilgi verirseniz çok sevinirim 🥰🥰
Mzg_15 1-2isim ya bende pcosluyum Silivri’ye tayin yoluyla geldik ve hiç kafama göre bir doktor bulamadım Gebelik için gideceğim hangi doktoru öneriyorsunuz.
hilalmevsim_3467 1-2isim Ben çarşıda Eser Ağar beyin kliniğine gidiyorum… Hem Anadolu hastanesinde hem Kolan hastanesinde doğum yaptırıyorum ama Anadoluyu öneriyorum dedi bana… Bende Anadoluda sezaryen olacağım galiba 1-5 Mart arası alırız dedi bakalım… Doktor tavsiyesi isteyenlerede fikir olsun doktorumdan çok memnunum 😊
1-2isim Anneoluyorummmm benimde Mart sonu gibi inşallah duygu hanıma gidiyorum ben sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🥰
Burcumm Nilufar_1996 bem n bi kürtaj bide doğum yaptım fumeral hanımda ablamda 2 doğum yaptı benimki sezeryan ve ben hergun dua ediyorum okadar memnununmki 3 buçuk yıl oldu ve sezeryan izi yok denecek kadar ve 1 hafa olmadan ayaklanmistim
ipekci_G Nilufar_1996 fumeral hanımda 2012 se bn ikiz dogum yaptım okadar iyiki anlatamam ve şuan tekrar hamileyim ama il değiştirdim bn tekrar ona gitmeyi okadar isterdimki ama malesef😔
Limeveannesi Ben duygu hanıma gidiyorum ama fumerali çok duydum herkes çok iyi diyor merak ediyorum dogrusu
Nilufar_1996 Limeveannesi Çok iyi çok anlayışlı yumuşacık konuşan hoca ben çok sevdim inşallah o yaptırır doğumumu sezeryani. İlgili alakalı her seferinde bebeği renkli ultrasonda da gösteriyor tek tek anlatıyor her seferinde
Limeveannesi 1-2isim ben çok memnunum zaten.riskli.gebelikti benimki.zor.gunler gecti.sabah hatta kontrolum. Var heyecandan uyuyamıyorum ☺
1-2isim Nilufar_1996 doğum hikayenizi sabırsızlıkla bekliyorum genel anestezi mi olucak yoksa spinal mi
Superisi_34 Nilufar_1996 Bende Silivrideyim duygu hanıma gidiyorum haftaya pazartesi 35 hafta doluyor o zaman gideceğim bana da gün verir mi acaba siz kendiniz mi söylediniz günü o mu verdi