Hiç bir şeye ses çıkarmayıp oturduğumuz sürece, yapılan her zamma iki gün konuşup alıştığımız sürece daha çok zam olacak maalesef. Trendyol kuryeleri eylem yaptı %11 maaş zammına ses çıkardılar %38 aldılar. Diğer firma kuryeleri de benzer eylemleri yapıyor.
Ama devlete karşı güç kimse ses çıkarmıyor. Zam var geçinemiyoruz diyen fetöcü oluyor. Korkudan kimse yüksek sesle sokakta konuşamıyor.
Yurtdışında 1 Euro zam oldu diye hükümet istifa ediyor. Bizde zam var desek içeri atıyorlar. Yüzümüze tükürmeye geçtim artık ağzımıza ediyorlar.