Dr git canım bende oyleydim bazen kırmızı kanamalarda gelldimarada oembede geliyo kahvede hersey kullanıyorum uzandım ama ara ara geliyo cok üzen bi durum yarın ultrason var insallah kötü bisey cıkmaz beta baktım artmıs ama hoca benim işim keseyle onu gördük desi ins bi sorun cıkmaz dua edelim hepimiz birbirimize 🙏🏻