Htc_31 dilara_cinar99 doktorum böyle yöntemlere baş vurmamamı söylemişti uyardı beni hep çok sakıncalı tansiyon şeker yükselmesi olur bebeği riske atarsın diyordu denemede bulunmuştu öncesinde uyarınca bıraktım bebek ne zaman isterse gelir o zaman demişti gerçekten de yaptıklarım işe yaramadı 41.haftada ilk kızımı kucağıma aldım 😌😌
Esra3890 Htc_31 aynen bebek nezaman isterse ozaman geliyor ne yaparsan yap bı zamanı var onun çay yiyecek içecek değilde pilateste bikaç hareket var onlar biraz daha rahatlatıyor pilates yapabilirsin demişti benim doktorum da
Zuleyy Kekik çayı, adaçayı ahududu cayı bunlar rahimi yumuasıt canım günde bi bardak icebilirsin bir gün kekik bir gün adacayı gibi 37 haftadan sonra.çörek otu yagı sabah aksam birer tatlı kaşığı buda cok iyi geliyor.