Merhaba, pco ile yaklaşık 2 senedir gebelik elde etmek için uğraşıyoruz. Yaklaşık 6/7 aydır da rahim filmi femera kullanarak bu süreci değerlendirdik ama ne yazık ki yumurtalarım istenen büyüklüğe erişemediği için doktorum aşılama önerdi. İki yöntem var biri normal diğeri mikroçipli dedi. İnternette araştırmalarım sonucu çipli olan aşılamada başarı yüzdesi 35 ila 40 I buluyor şeklinde söyleniyor. Bu yöntemleri deneyen ve bilgi sahibi arkadaşlardan bilgilerini rica ediyorum 🌸 bir gün inşallah hepimiz mucizelerimizi sağlıkla sıhhatle kucağımıza alırız ❤️❤️