Hazalcemal Sultnn sancım yok ama bel agrısından oluyorum bugun böyle oldu iki gundur ıdrarımı kesik kesik yapıyorum vajınamda cıkacak hissi sizce dogum belirtisi olabilir mı
2melekannesi_ Sultnn 41+0 da normal doğum yaptım ben bir arkadaşım da 41+6 da normal doğum yapmıştı bir sorun yoksa sezaryene dönmez korkmayın🌸
Htc_31 Sultnn yok canım herşey normalse kanala girdiyse olur normal inşallah ben 41.haftada normal doğum yaptım