QueenMommy Kubra998 Aslında 9. Haftamdaydım adet tarihine göre ama geç dölleme dedi doktorum 7. Haftamda kalp atısını duyduk 9 olması gerekirken
Anne88 Kubra998 BeNde 5 yada 6 haftaligim canm günümü tam belirleyemedik geç döllenme olmuş dün lekelenmem vardı alttan kalp atışını duyduk çok şükür haftaya kendi doktoruma gidicem
Elifim17 Kubra998 7 +2 de zar zor duyduk vajinal ultrasonda. boş gebelik zannedilerek girmiştim ultrasona. 6 haftalık yeni olmus meger 10 gün ileriye atıldı adet tarihim. Tam net olarak karından görünmesi için 8 + 2 falan olmalıymısım. 10 gün geç döllenme olmus cünkü bende.
benimmdunyamm Kubra998 son adete göre 8+4 olmam lazimdi ama ben gittiğimde 6+1 çıktı atışı gordu dinleyemedik 2 hafta sonra gel dedi 8+4 de duydum
Ekilemradahuc Aslında 7 haftalıkken gittim ama 1 hafta geç döllenmem varmış yani 6. Haftada kalp atışını duyduk
Kubra998 QueenMommy bende son adet tarihine göre 8. Haftada gittim kalp atışı alamadık bu hafta 9. Hafta olunca gidecem inşallah aliriz
Kubra998 Anne88 aslında ben günümden eminim ama 8 haftaya kadar kalp atışı alamayınca korktum kendimi geç döllenme diye teselli ediyorum
benimmdunyamm Kubra998 atışı da mı görmedi doktor oradan kırmızı çizgi görüyor atışı görüyor dinletemese de görmedi mi onu
elifbilal61 Benimde. İlk gttigimde on gün sonra tekrar gel boş gebelik olabilir dedi .ongun sonra gittim 8hafta olması gerekirken 6+4 su o zman cocuguda gördü kalbini de gördüm dedi bna daha dinletmedi
Kubra998 benimmdunyamm hayır kalp atışı alamıyorum 1 hafta süre verelim bebeğe haftaya ne yapacağımızı konuşuruz dedi
Mucizeannesi28 Bu msjlari okuyunca çok rahatladım bn dede ilk dış gebelik sandılar sonra 6 haftada keseyi gördüler 2 hafta sonra kalp atışı dediler inslalah goruruum banada geç döllenme dediler