Meliikeesnsy Son adet tarihime göre 4 haftalık hamileyim sol tarafımda şiddetli kasık ağrım var yaşayan varmı ? Ikinci hamileligim yarın randevum var ama kaç gündür çok sıkıntı yaptım kendime
karakiz1 Meliikeesnsy 11 haftalik oldum kasik agrim hala gecmedi size doktor nediyecek sordugunuzda yazarmisiniz banada
Minnosbir_Anne Meliikeesnsy bende hamileliğimi cok erken öğrenmistim ve adet sancısı çektiğimi düşünüyordum benimde çok ağrım vardı yerleşme ağrısı imiş doktorum o şekilde soylemisti
Meliikeesnsy Htc_31 adet tarihimden bir iki gün once ogrendim sanirim Iki kere gebelik testi yaptim pozitif cikti Fakat simdi anlam veremedigim bi agri var insallah kötü bir durum degildir bu
Meliikeesnsy karakiz1 Tabiki sabah gidecegim size de yazarim ama muhtemelen sizinki rahim genisledigi icin bebek yerlestigi icindir benimde ilk gebeligimde o haftalarda vardi agrilarim
Meliikeesnsy karakiz1 herseyin normal oldugunu söyledi benim kese sol tarafa cok yakinmis o nedenle baski yapiyormus sorun yok dedi o kadar rahatladim ki