GzdeBilgeYlmaz Merhaba kızlar şeker yüklemesi sonucunda diyete başladım diyetimi uygulamama rağmen açlık 90 küsür tokluk 219 ve genelde 140 ın üzerinde seyrediyor. Bu durumda ne yapmam lazım şekeri düşüren şeyler neler konu hakkında bilgi sahibi olan varsa bilgi verirse sevinirim
BALP GzdeBilgeYlmaz benim de gebelik şekerim var eğer şekerin diyetine rağmen düşmüyorsa endokrin doktoruna görünmen gerekli. Panik yapacak birşey yok ama diyetini çok sıkı yapman gerekli.
gonulcelen GzdeBilgeYlmaz hamileler tarçın tüketebiliyor mu bilmiyorum ama tarçın şekeri dengeler süte biraz döküp özellikle tatlı gıdalarlardan meyvelerden sonra ama doktora sormakta fayda var🤷🏼♀️ Gebelik olunca
muhteriz Yoğurt veya süte tarçın katıp yiyin. Bildiğim kadarıyla hamileyken de bir sakıncası yok ben yiyorum. Tarçın şekeri dengeliyor