Buzlubadem BusenurR ben parkhayat ta Bengi Hanım a gidiyorum çok da memnunum. Ben de 3 düşük var 5 senedir Bengi Hanıma gidiyorum daha yanlış hiçbir hareketine rastlamadım herkese de tavsiye ediyorum.
BusenurR Mehmetinannesii ona gittim ama cok kişi oluyo ben cıkmadan başkası giriyo pek bi emin olamadım ama teşekkür ederim
Mehmetinannesii Hafize123 Evet ilgi alakasi cok guzel ikinci dogumum olacak onda. Sen kac haftaliksin
Hafize123 Mehmetinannesii canım anca gördüm mesajı Burcu hanım güzel bakıyorum ilgisi nasıl birde yenimi yaptırdın detaylıyı
Mehmetinannesii Hafize123 cok guzel ilgilendi herseyiyle en ince ayrintisina kadar bakti hatta sol kulak gozukmedi yarim saat sonra tekrar alip bakti. Ben 15 kasimda oldum muayene canim
Mehmetinannesii Buzlubadem Anadolu hastanesinde AmA perinatoloji degil radyasyon bolumunde. Cok ilgili bir doktor. Kadin dogumcum eskisehire gidebilirsin dedi ama ben Burcu hanimdan baya metettiklerini duyunca ona gitmek istedim iyikide gitmisim
Zehra_oztepe Buzlubadem canım bende park hayatta bengi hanıma gidiyorum çokta ilgili memnunum kendisinden. Ayrıca park hayatta da uzman var detaylı ultrason için ama biz orada yaptırmadık ücret konusunda park hayat biraz daha pahalı olduğu için.
Mehmetinannesii Buzlubadem Park hayatla ilgili bir bilgim yok hic gitmedim ama devlette var oraya onceden randevu alip gidebilirsiniz