Kızlar merhaba ben iki gündür ovilasyon testi yapıyorum belirgin iki kırmızı çift çizgi cıkıyor resim atmayı bilemediğim için yazıyorum bu günlerde mi iliskiye girmem gerek acaba yoksa biri siliklesmeye başlayınca bilen varsa lütfen bilgi verebilir mi