Hiiiç takma canım kesinlikle kilolu olunca be oluyormuş sağlıklı olduktan sonra🤷🏻♀️Benim kaynana da hep derdi ilk 3 ayda şuna bak ne göbek var ne bişey var diye misafirler derdi kız sende hiç göbek yok ya diye bide bi tanıdıgım 7. Ayda dedi kızım sen buna göbek mi diyon diye ben hiç birini sallamıyorum bebişimle gayet sağlıklı ve mutluyuz