Selamlar kızlar, ikinci gebeliğim ilkinde bulantım olmamıştı şuan 9+3 haftalığım ama inanılmaz mide bulantım var. Sabah bulanarak uyanıp kahvaltı yapamıyorum yapamadıkça daha da bulanıyorum çıkmazdayım çubuk kraker leblebi artık bıkmış durumdayım patatesten de bezdim artık. Hamilelikte mide bulantısına medpamid kullanılıyor fakat benim o ilaca alerjim var kullanamıyorum. 2,5 yaşında kızım etrafımda dönüyor normalde sürekli etkinlikler yapar oyunlar oynardık şuan onu besleyemiyorum bile. Annem geldi benimle kalıyor Oda ayrı üzülüyor Halime çok çaresizim boğazım öğürmekten tahriş oldu yutkunamıyorum oda uyutmuyor ayrı bi acı şeklinde. Acı eşiğim yüksektir epuduralsiz normal doğum yaptım kızıma gıkım çıkmadan ama bu gebeliğim çok zor geçiyor böyle olan düzelen neler yediniz içtiniz yardımcı olur musunuz ne zaman geçecek bu durum 😞