Ya bilmiyorum kanama görünce telaş yapmadım strese sokmadım kendimi muhtemelen sebebinin ne oldugunu bildigim için ki büyük ihtimalle yırtılma veya tahriş gibisinden bişey oldu o yüzden kanadı ağrım sızım falan yoktu direkt doktorumu aradım resim resim attım falan bundan bişey olmaz yarın gel nst çektirelim falan dedi. Başına böyle bişey gelen var mı