dilara_cinar99 Bebeğin 2 hafta önden gitmesi normal doğuma engel mi 2 hafta önde olup normal doğum yapan var mı ☺️Birde doğumu başlatan bitki çayları nelerdir 😁
iremss dilara_cinar99 yok yani şöyle bi an da haftasıyla uyumludu da olabilir ancak 40 haftaya gelip kafası 41-42 hafta ile uyumlu olursa bi ihtimal ama bi engel yoksa doktor önce normal doğumu dener
eslemsi dilara_cinar99 ben 37 haftada dogurmama rahmen 360p dogurdum 39u gorsem 45000e dayanirmis normal yapilmaz o kiloylada. Yani ben gibi olup bide 38i gecerseniz sezeryan olursunuz 4 ve uzeri normal olmuyor
Deletedmom_33 dilara_cinar99 Dün 36+2 de 38+6 ile uyumlu idi bebek doktor haftaya çatı muayenesi yaparız dedi tabi kafa 41 hafta ile uyumlu. Haftaya da 10 cm i geçecek gibi sezeryan olacağım büyük ihtimalle o yüzden çatı muayenesi yapmayacak bu gidişle.
dddy dilara_cinar99 benim bebeğim de hep hafta olarak önden gidiyordu ultrasonda çıkan kilosu 4000 Gr üzerinde değilse normal doğuma alıyor doktorlar
asyaninanneyim dilara_cinar99 benn sırf bu yüzden erken dogurmak icin elimden geleni yapıp 37+3 de dogurdum 😂 doktor gelişinmi 2 hafta önde böyle giderse normal doğuramayabilirsin dedi ama kısmet tabi ben ugrastım oldu
dilara_cinar99 asyaninanneyim Ne yaptın anlatsana tam olarak kafamdan geçen bu çünkü neler yaptın da doğurdun 😅
Nursenaglbtn Bende 38+3 üm doktor kafasını ölçerken hafta bile veremedi ileriden gittiği için iri bir bebek dedi 10 gün önce 3300 diyordu şimdi 4050gr dedi. Normal olmaz dedi. Kafam çok karışık beklemek istiyorum dedim salı tekrar gel bakalım dedi 🙄