Arkadaslar işe girmek istiyorum şöyle 4 5 ay calıssam toparlarız ama cocukta istiyorum 8 ay oldu evleneli olmadı bu ay foktora gitmeyi düşünüyorum anneminde olmamıs zamanında aşılamayla olmuş , simdi işe girsem atıyorum aşılama vs olsa zorlanır mıyım sizce hiç girmeyeyim mi napayım kusura bakmayın biraz sacma gelebilir ama danısmak istedim