Anneoluyorummmm Kızlar yarın 30 haftalık oluyorum cantamı hazırlamak istiyorum herşeyi aldık çok şükür hazır dursun diyorum da sorum şu şimdiden koyarsam kırışırmı herşey sizce 😌
ezgi0901 Anneoluyorummmm bişeycik olmaz ben 30. Haftada herşeyini yıkayıp ütüleyip dolabına yerleştirdim, 33. Haftada da valize yerleştirdim. 30 dan sonra her hafta bir öncekine göre daha da ağırlaşıyosun yap koy kenara ☺️
guzelbebegimmmmm Anneoluyorummmm 31. Haftada yıkamaya başladım. 32 gibi ütüledim. 33. Haftamda çantamı hazırladım. O kadar ağırlaştım ki çok zorluyor. Siz de yapın aradan çıksın kafanız rahat etsin bence 🌸
Bebiscann Anneoluyorummmm yok kız hiç kırışmıyorlar düzenli bir şekilde diz çantaya, hatta kilitli poşete koy tek tek, hastanede kullanmadıkların kirlenmez bile😃
duygu_ozgenc Anneoluyorummmm bende hazırlamayı dusunuyorum bu ikinci hamileligim oglumun herseyi duruyor bazanin altinda doğuracağına yikar utuler koyarim 1 bucuk yasinda oglum ne olacagi belli degil o yuzden hazirliycam bu haftadan sonra
Zeyy0307 Nilufar_1996 35+2 deyim 33 de hazırladım şimdi olsa hayatta yapamam vallahi totomu kaldırmaya halim kalmadı 😂
Nilufar_1996 Zeyy0307 bebeğin her şeyi hazir yıkandı ütülendi benim eksiklerim var daha doğrusu depend dışı hiç bir şey almadım kendime daha çıkamıyorum bence artık internetten sipariş veririm çıkmamı beklersem doğumda çıkarım gibi 😂
burcusami 30lara kadar hazırlayin, sonra ağırlasma oluyor zor olur, yika ütüle annemle yaptım ona rağmen cok zor oldu
Zeyy0307 Nilufar_1996 pazarda bile herşey deli pahalı ne alıyorsan kesinlikle internetten al hem yormuyor ayağına geliyo hem ucuz miss
Nilufar_1996 Anneoluyorummmm evet bende öyle yapicam artık çıkamıyorum çarşı yakın değil eşim götürmezse gidemem. Ama ben sudyen atlete kararsız kalıyorum hangi bedeni alıyım diye ondan gözümle görerek alıyım diye düşünüyordum. Bebeğin bütün kıyafetini internetten alışveriş yaptım gidip almadım hiç bir şey daha dün battaniyesini de internetten aldım.
Nilufar_1996 Zeyy0307 Canım evet ama gözünle görmedikçe bedenleri olurmu olmazmi diye düşünüyorum pijama ic çamaşırı olduğu için. Her şey pahalı valla belki bitane pijama alırım yeni bitane de evdekilerden alırım yanima göbeğim biraz inince rahat olur evdeki pijamalarimda onu düğmeli olanlar var