Anne adayları merhabalar ya ben birinci hamileliğinde için takvime baktım erkek çıktı cinsiyeti öğrendim de erkek şimdi ikinci bebeğime hamileyim sekiz haftalık çin takvimine göre Buda erkek bunda yanılma payı var mı gerçi çevrem çin takvimini tuttuğunu söylüyorlar sizde oldumu Çin takvimi baktınız mı merak etim sadece rabbim ne verirse hayrlısını versin eli ayağı düzgün olsun salıklı olsun kız erkek fark etmez benimki merak sadece ☺️