papatya56 Fitili kullandıktan sonra 2 saat yattım kalkmadım kalkınca birazı geri aktı sizinde akıyo mu normal mi akması akınca ilaç etki eder mi
fatma-kpnk papatya56 tabiki normal gece yatınca kullanın kalkmamış olursunuz ama illa ki akıyor korkulacak bişey yok 😌
selinbirincisezen papatya56 ilaç fazlasını elbette ki atıyor canım ben geceden koyuyorum sabah kalktığımda erimiş idrarımda kücük kücük beyaz parcalar görmüs oluyorum normaldir bence o yüzden 😇
star3star papatya56 normal canım o ordan gidebilceği bi yer yok zaten.yararlı olan vücutta emiliyo geri kalanı dışarı akıyo
papatya56 fatma-kpnk Bugün kullandım biraz aktu etkisi olmaz diye korktum sabah aksam kullan dedi geceleri aynı saatte uyumadıgım için sorun olur mu aynı saatte kullanmasaam
papatya56 selinbirincisezen Bana sabah aksam dedi her gece aynı saatte yatmadıgım için sorun olur mu aynu saatte kullanmasam
Busradogann Banada Dr fitil olarak kullan demişti o hapi ben o şekil yapamadım normal ağızdan aldım geceleri yatmadan önce zaten 4. Ayda bıraktırdı. Baş dönmesi vs yaptığı için fitil şeklinde kullan diyo yan etkileri azaltmak için
papatya56 Busradogann Ben serklajlıyım canım bende 5 aydır agızdan alıyodum fitil olarak kullan dedi fitil olarak kullancam artık
selinbirincisezen papatya56 sorun olmaz bence çünkü benim de saati saatini tutmuyor her gün aynı saatte müsait olamayız ki ☺️