Selam kızlar, 8 ay önce kürtaj olmak durumunda kaldım. O zamandan beri de deniyorum. Sorum şu, adetime 7 gün var. Aynı marka gebelik testtinden bir tanesinde net silik çizgi, doğruluğunu kontrol amaçlı yaptığım yine aynı marka olan testte maalesef çok çok silik hayalet çizgi çıktı. Bu durumu yaşayan var mı? Teşekkürler💖