Ben pcosluyum bu ay ilk defa klomen kullandım ama gelişmedi yumurtalarım doktor duphaston verdi yine de gelişme ve çatlama olursa bebek tutunsun olmazsa adet olayım diye bat 11 Şubat bekliyorum bakalım
Rabbim hepimize hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin 👍🏻🌸🧡