Sumeyyecet123 20 li haftaların sonlarında aldım pijamaları bir beden büyük olarak aldım, emzirme sütyenini de genelde normal bedenin 1 beden büyüğü alınması öneriliyormuş ben de öyle yaptım ne zaman alırsan al doğum zamanı kaç beden olacağını tahmin edemezsin o yüzden azcık büyük al rahat olsun