Ezoo35 Arkadaşlar iki üç gündür vajinamın dudak kısmında hafif kaşıntı vardı. Bugün daha da şiddetlendi. Acaba çok temizlikten midir? İç çamaşırları mı ütülüyorum her gün yenilerim. Zaten namaz kıldıgım için sürekli yıkıyorum. Rahatsız ediyor beni. Travazol krem sürebilir miyim acaba. Yan komşum hamileydi ona vermiş doktoru. Ben özel doktorumla tartıştığım için soramadım ona 🥵🥵
Bahar1508 Ezoo35 mantar veya siğil olabilir ve ya enfeksiyon o da vajinadan yanlara akıntı ile geliyor ise kaşıntı yapıyordur doktoruna görünmelisin bence başka bir şey kullanma ilk ne olduğunu öğren
Aysenurbelinay Ezoo35 benim ilk hamileliğimde de kaşıntı vardı mantar doktor trovazol krem verdi bu ikinci hamileliğin yine aynı sorun az birşey krem sürüyorum geçiyor ama tabiki yine de sen bilirsin
Ezoo35 Lütfen acil birşeyler yazınnn. Hakiki ev yapımı elma sirkesini bire bir kaynatılmış soğutulmuş suyla karıştırıp yıkıyorum bazen özel bölgemi
Ezoo35 Bahar1508 haklısın Çarşamba günü randevum var travazol kremi kullanmakta kararsızım elma sirkesiyle idare edeyim 3 dün daha dayanayım 😰
1Cicekanne Ezoo35 mutlaka muayene ol elma sirkesi idare edecektir seni her tuvaletten sonra çıkmadan bir dök yıka onunla vajinanı . Ben kaşıntıdan aylardır çekiyorum bıktım ilaç fitil sirkeli su kullandım şuanda da verdiği bi kremi kullanıyorum şükür kesti kaşıntıyı. Bende çok test yaptılar enfeksiyon üremesi varmış lanet şey🤷🏻♀️ O yüzden hep oluyormuş demek . Kaşı kaşı gece gündüz hep kanattırdım şeyim şeylikten çıkmıştı 🤣 ayy allah hastalık vermesin kimseye
Minelisa Ezoo35 travazol kullanabilirsin doktorum bana zararsız demişti . Benimde aynı şekilde şiddetli bir şekilde kaşınma ve yanma oldu sürdüm hemen rahatlattı
Ezoo35 1Cicekanne ayyy iyi güldüm valla tövbe yarabbi🤣🤣 ama ben kızkende çok kaşıntım olurdu. Şimdide gebelikten midir acaba valla orama ne kadar özenirsem o kadar bişey çıkıyor 😰🤣 Çarşamba kesinlikle sormalıyım devlet hastanesi de pek ilgilenmiyor 🤕
Ezoo35 Sevdapl yani neredeyse her gün duş alıyorum bi Arap sabunu bazen duşa jeli lifliyorum ondan olabilir mi
1Cicekanne Ezoo35 ayy zıkkım gire şeyim. Benimde bekarlıktan beri kaşınıyor hamilelikte iyice azıttı nefret ettim şeyimden neffreeet kesip atasım geliyordu. Devlettede özeldede vajen kültürüne baktılar ikiside aynı şeyi dedi üreme varmış dibi kuruyasıca mahvetti beni . Kendimde sevmediğim tek organım olarak kayıtlara geçsin kendilerinden bıkmışaam 😂😂 bir hayrını göremedim . Git mutlaka senden de kan idrar alırlar ama bak onlardan bi halt çıkmıyor direk vajen kültürüne baksınlar kendin de söylersin hatta içerden örnek alıp bakıyorlar ondan öğrenirler ona göre ilaç verirler bari. Dedim ya o teste sonra verdiği krem kesti kaşıntısı şoktayım iki gündür şeytan kulağına kurşun 🔫 🤣🤣 inşaallah azıtmaz yine. Vallahi sonunda keserim
Sevdapl Ezoo35 kesinlikle ondan. O bölgenin kendi kendini temizleme özelliği var. İç bölgesine hiçbir temizlik maddesi kullanmamak gerekiyor. Sadece su ile yıkamalısınız.
Ezoo35 Sevdapl çok teşekkür ederim artık kullanmam çok rahatsız edici bir kaşıntı. Bide bebeğime zarar olur mu endişesi var
Ezoo35 Aysenurbelinay arkadaşıma da vermiş doktor. 13 haftalık gebeyim sıkıntı olmaz herhalde ablamda dudak kısmına ince bir tabaka sür demişti ama endişe ettim
Ezoo35 Minelisa iyi bariiii. Valla pislik bir kadın olsam tamam aşırı temizlediğim için başıma böyle bir şey geleceğine inanmazdım. 😥 herşeyin fazlası zarar gerçekten
Minelisa Ezoo35 idrar yolları iltihabın çokta pislikle bi alakası yok yA . Cinsel yolla bulaşan , kendiliğinden olan , yada sadece gebelikte oluşabiliyor. Siz dediğim gibi travazol krem sürün hiç birsey olmaz günlük ped de takmayın o daha çok kasıntı yapar 👍
Ezoo35 1Cicekanne ahahahaahahahahah 🤣🤣🤣🤣 Allah seni 🤣🤣 yok gııı mincolarımız bizim en değerli varlıklarımız 🤣 ben kız ken böyle kaşıntım olduğunda özel benden vajen kültürü aldı kulak çöpü gibi bir şeyle hemde ben deliler gibi kaşınıyordum sonucu temiz çıktı. Artık başkasınınkiyle mi karıştırdılar bilmiyorum çünkü ben çok kötüydüm. Devlete gidicem onların beni pek yakacağını sanmiyorum 🤣