Nazgunes Normal muayeneye gidip tansiyonum yüksek çıktı diye yatış istediler ama sadece 1 kez yüksek çıktı sonra normale döndü bunu yaşıyan varmı acaba? Ve oğlum iki gündür sanki aynı yerde nefes alıyor gibi bir hareket yapıyor bir sorun yoktur herhalde 🤔
iremss Nazgunes aşkito son haftalarda tehlikeli mutlaka bebişi takip et tansiyon ölç başın ağrır gözünün önünde sarı nokta görürsen doktora bilgi ver
eslemsi Nazgunes bendede 35 36 givi yukselmeye basladi 37dede yukseklikten sanirim suyum patladi dogurdum
Gmz34- Nazgunes tansiyon yükselmesi tehlikeli olduğu İçin korkmuşlardır benim de düşüyor bu ara.Haftaya çarşamba kontrol var
ipekveatlas son haftalarda tansiyon yükselmesi tehlikeli olabilir o yüzden riske atmak istememişlerdir canım kaça çıkmıştı?
Nazgunes iremss tamam canım çok teşekkür ederim 🙏🏻 idrarda protein baktılar şuanda temiz çıktı bir sorun yok dedi doktor ama bakalım inşallah 🤲🏻💚