Kızlar normalde hamilelikten önce ağda yapıyordum ama regl az bir zaman kala ağda yapınca birgün sonra regl oluyordum o yüzden hamileliğin başlarında jilete başladım şimdi 27 haftalık oldum. Malesef Artık göbüşten göremiyorum tekrar ağdaya başlasam diyorum. Çok ağrı sızı olur mu ?