hiç aşım yok ben de covid pozitifim şuan 9. haftamıza girmek üzereyiz,bağışıklığı düşük birisi olarak çok rahat geçiriyorum hastalığı, 2. gün biraz ateşim çıkıyor gibi oldu o da idrar yolu enfeksiyonundanmış. panik olmayın bol bol c vitamini alın beslenmenize dikkat edin , sirke, turşu suyu, pekmez kurtarıcılarım oldu. allah acil şifa versin 🙏🏻