Womane bence içinizi ferah tutun, önemli olan hareket ediyor olması. Benim doktorum söylediği şu , her bebeğin mizacı alışkanlıkları farklı oluyor. Yani her bebeğin hareketi zamanı aynı olmak zorunda değil, belki sizinki sakin akıllı bi kuzucuktur💖 yine de içiniz rahat etmiyorsa gidin bi doktora görünün stres yapmayın en azından