Happybsrn Herkese slm, uzun zaman düşünme sonucu ahşap beşik almaya karar verdim 🙄 şimdi de aklıma takılan acaba tekerlekli mi iyi tekerleksiz mi🤣 ve odadan odadaya taşımak çok mu Zor illa sökülüp yeniden takılması mı gerekiyor???
eso14 Happybsrn kız acaba şeyi mi diyorsun. Cibinliği falan var sallanabiliyor 😂 Bende ondan aldım. İçi gerçekten çok geniş
iremss Happybsrn ben tekerlekli kullandm temizlk içinde daha iyyidi kenara çekme işi falan kolaydı tekerleği kitlersen zaten sabit oluyo
Delikizz Happybsrn benimki tekerleksiz. Taşıma açısından ağır değil kolaylıkla taşınabilir. Fakat temizlik yaparken altını temizlemek zor oluyor tek başıma çekicem dersen. Onun dışında sorun yaşamadık. İçide derin olduğu için oğlum hala daha içinden çıkamıyor kademeli olanından almıştım. Doğumdan itibaren 20 aya kadar kullandım yani hala devam ediyorum kullanmaya
damlaakgn Happybsrn bende tekerlekli aldım altı aya kadar onu kullanacağım çok severek aldım tekerlekli ve sallanıyor ıstersen sallanmasını ıptal edebiliyorsunda
Nefesuraz Ahşap besik önermem 2.cocugama hamileyim ilkinde aldik ahşap 6 ay sonra değişmek zorunda kaldık bebek dönmeye baslicak ayağa kalkmaya başlıyor 1 yaşına doğru tehlikeli çarpıyor her yere ne kadar etrafı korumalikta olsa korumuyor en guzeli park beşik yatak tek tavsiyem harika oluyor çocuk kalksa da düşse de için rahat oluyor ekstra tekrsr beşik alarak 2.masraf yapmamış olursun bizim gibi🙃
Happybsrn Nefesuraz takip ettiğim bu unf. Var onun kızı 1 yaşını gecti hâlâ kullanıyor, boşver be Allah nasip ederse ilk bebeğim alayım 🤣🤣🤣 Park besige ısınamıyorum🥴🥴🥴
Happybsrn damlaakgn niye 6 ay 🙄 ama ben görüyorum takip ettiğin bı unf. Var kızı 2 yaşına girecek hala kullaniyo
Happybsrn Delikizz herkes uzun kullanım için iyi değil fln diyo ama evt senin gibi uzun kullanan da var, bende kademeli olanı alcam zaten, tşk
gulsumm1 Happybsrn bende ahşap ve park beşik arasında kalmıştım ama ahşap aldım park beşiğin görüntüsü hoşuma gitmiyordu trendyoldan aldım yatağı nevresim takımları cibinligi dahil 890 aldm indiriminden kurduk çok güzel oldu aldığım firma 3 yaşa kadar yatar dedi içi baya geniş 3 kademeli zaten ayarlanabiliyor 🥰
gulsumm1 Happybsrn valla canım ben trendyoldan hep takip ediyordum indirimi yakaladım aldm hatta başta tereddüt ettim ilk alışverişimdi trendyoldan ama tam da göründüğü gibi geldi kurduk güzel oldu
Happybsrn gulsumm1 bana da tekerlekli bı kaba geliyor gibi ,tekerleksiz hoşuma gidiyor ama bilemedim,