Ebruyulalii27 Kızlar karnımın sol tarafında 15 dk da bir bıçak saplayıp geri çekiliyormuş gibi bi ağrıda değil acı oluyor başka bi yerimde ağrı falan yok acaba belirti olabilir mi 40 haftalıgım tam
Terspektif Ebruyulalii27 aralıklarını takip et canım kaç dk da bir geliyor ağrı kasılmadan kaynaklıdır muhtemelen düzenli aralıklarla gelmesi ve aralıkların gittikçe kısalması gerekli
Ebruyulalii27 Terspektif 6 dk ydı 10 a cıktı sonra 8 e indi acaba olabilir mi düzensiz yani sadece küçük bi acı gibi kasılma bu kadar basit olamaz sanki başka biyerimde hiçbişey yok
Ebruyulalii27 Nazelifff bugün biraz sinirliyim stres yaptım pskolojik olabilir mi acaba suni sancı vermelerinden korkuyorum 40. Haftadayız ondan 38 de suni verelim dediler istemedim şimdi direk suni verirler
Terspektif Ebruyulalii27 sabah bende öyle oldum benimki baya sancıydı ama geçti 🥲 dinlenince geçiyorsa yalancı sancı oluyomuş
Nazelifff Ebruyulalii27 sinir streste sebep oluyor bence hissediyor bebekler Ama sizin haftanız da dolmuş o yüzden nst daha iyi olur sanki