Mrb kızlar. 23haftalik hamileyim . Ve boğazım çok agriyo ara sıra oksuruyorumda , burnumda tutgun , koku bilmem yok. Bundan 2 gün evvel ateşim vardı, atesdusurucu icdimde o geçti çok şükür. Bu durumu yaşayan oldumu aranızda? Nasıl geçti sizde ?Çocuğa bi zararı varmı?(