Kızlar 20 gün önce doğum yaptım bebeğim 6 gün kuvezde yattı entube edildi eve geldik 3 gün önce hastaneye tekrar yatisimiz yapıldı bebeğim zatürre olmuş evdeki kızımdan geçmiş daha çok minik bedeni çok korkuyorum başına gelen süreç hakkında yazarsa çok sevinirim bide lütfen herkes dua etsin bize yer gök dualarla kaplı bize de yer verin dualarınız da