beyzaa11 merhaba canım geçmiş olsun öncelikle , bende 6 haftalıkken korona olduğumu öğrendim kalp atışını bile duymamıştım ağır geçirdim lekelenmlelerim oldu düşük önleyince iğne kullandım ama hepsi geçti çok şükür sen bol bol su iç iyi beslen hiçbir şey olmaz allahın izniyle biz atlattık darısı başına inşallah 31. Haftamıza giriyoruz 😍