Merhabalar :))
Şeker yüklemesi sonucu gebelik şekeri GD Tanısı kondu. Yaklaşık 1 buçuk ay önce. Diyetle kontrol altında tutmaya çalışıyorum ama sanki gittikçe artıyor gibi. 1. Saatler hep sınıra yaklaşmaya başladı 133 120 125 115 bazen beyaz unlu bisey yediysem 1 parca hemen 155 146 görüyorum.
Zaman geçmiyor sanki böyle diyetle çok zorlandım benim gibi olan çok kişi vardır eminim ama hep neden ben diye sorgulayıp kendimi üzüyorum. Belki sizden güzel destekler gelir diye yazıyorum 🙏 bide sizce 2. Saat mi olcmeliyim 1.saat mi toklukta. Size neler önerdiler. Açlık da hep 80 85 mg seyrediyor. Hepinizi kocaman öpüyorum😇😇😇