Merhaba hanımlar şuan 31+3 haftalık ikizlere gebeyim. Erken doğum riskim var serklajlıyım. Dün doktor kontrolüne gittiğimde 34-36 hafta arası doğum gerçekleştrebiliriz dedi bebişler 2 kiloyu geçince alırız dedi. Şuan biri 1760 diğeri 1680 gr. Sorum şu
Acaba prematüre hastane çıkışı almalımıyım yoksa normal hastane çıkışı yeterli mi🙄