Merhaba annişler bugun 39+3 olduk ve sabah 8 den beri bel ve karnima vuran ağrılarım olmaya basladi. Sure tutmaya çalısiyorum ama oyle duzenli bir zaman araligi yok. Dus aldim sabahtan beri hareketliyim ama agri olunca otursamda uzansamda gitmiyor. Sizce gercek dogum sancisi mi bir duzene girer mi? sizlerde nasil olmuştu sancilar?