Gulendammm 28 haftayım çok fazla kasık ağrım var geceden beri lekelenme vs yok sadece ağrım var karantinadan bugün çıktım normal mi yoksa kötü bişey mi anlayamıyorum
gizzzy35 Gulendammm 26 haftalık hamileyim benim de kasık ağrım oldu bugün baya korktum. Siz ne yaptınız? Hala ağrıyor belimde de var sanki
Busr21 Gulendammm ayni haftadayiz ve benimde öyle biraz yorulayim bacaklarim falan sanki 1 sene yatıp spor yapmisim gibi agriyorr
Suzanne Acil kadın doğuma gözükün benim kasık ağrım varken gözüktüm sorun yoktu ama içiniz rahat eder en azından
Tontikannesii Bende 27. Haftadayım aynı ağrılar bende de oluyo 3 gündür bıçak kesiği gibi değişik bişey. Bazen bebek de çok hareket etmiyo. İnternetten bakıyorum son 3 ay normal diyo. Bu kadar kişinin yakın haftalarda yaşaması daha da şaşırttı beni😬
gizzzy35 Tontikannesii Ya inşallah normal birşeydir. Çok korktum ben akşam üstü oldu tek taraflı kasık ağrısı bele doğru ağrı valla aklım çıktı.
Busr21 Tontikannesii ay evet benim 2 gundur bebegim gerçekten asiri az hareket ediyor hic etmese kosarak doktora gidicem valla