Kızlar merhaba,
Ben 7 haftalık hamileyim size tanışmak istediğim bir durum var . Nedeni bilmediğim bir sebeble böyle ağzımın içinin tadı çok kötü oluyor ve geçmiyor ben acaba içtiğim vitamin hapımı yapıyor dedim ama ne yazıkki o değil sizde hamileliğinizde böyle ağzınınız için kötü yediğinden zevk alamayanlar oldu mu ? Oldu ise yaptığınız bir şey var mıydı yoksa bu alışmam gereken bir durum mudur