Denizekrek tiroid biraz karmaşık bir mesele canım ya bebek gelişiminde de cok önemliymiş. Bende de tiroidin hızlı çalısması problemi var, ilaç kullanıyorum 19. Haftamdan beri, 33’teyim suan. 3-4 haftada bir ilaç kullanmama rağmen tekrar gidip test veriyorum yakın takipteyim. Bence ayda bir de olsa test verip değerlerine baktır önlem almakta fayda var, çok geçmiş olsun 💜💜