Oyku3005 Kızlar kaç saaten beri böyle kalbim ağırlaşmış gibi bir his var ağlıck gibi duruyorum sanki duvarlar üstüme geliyor sizde böyle oluyor mu 24+1 iz 🤦🏻♀️
Zeyneb12 Oyku3005 oluyor canım bende bugün öyleyim muhtemelen canın ya bir şeye sıkıldı ya da hiçbir şey yapmamaktan sıkıldın bunaldın kendine uğraş bul temizlik yap sade temizlik ama ağır değil
poncikveannesii Oyku3005 bugün aynı durumdayım sürekli hamilelerin duygusallğna şaşırırdım meğerse doğruymş dayanamadım ağladım hâlâ ağlıyasım var sebebi yok
Oyku3005 Zeyneb12 zaten kaç günden beri ayaktayım dün sabahtan akşama kadar ayaktaydım temizlik yapsam bugun bebeğe çok yüklenmiş olurum bu his çok kötü nasıl kurtulacağım ya😔
Fasulyem2 Oyku3005 böyle zamanlarda at kendini dışarı temiz havada biraz yürü bak nasıl iyi gelcek cnm bana da arada oluyor
Oyku3005 Fasulyem2 eşimi ikna etmeye çalışyorum ama 1 günüm var diyor ondada evde uzanmak istiyorum diyor artk bilmiyorum 😔 çok kötü ya nefesim kesilmiş gibi sanki
Fasulyem2 Oyku3005 boşver eşini hazırlan çık onları beklersek ohoo :) belki sen giyinince kalkar peşinden gelir
Oyku3005 poncikveannesii ay çok zor gerçekten çözüm arıyorum yok dışarı çıksam tek bayılırım diye korkuyorum😔
Naz23 Oyku3005 hocaya gittim okudu çok şükür daha iyi ama benim sıkıntım sürekli iş hayatı ağustostan beri evdeyim tüp bebek yaptırdım herşey yasak o yüzden bı yerlere gitsem birileri gelse öyle olmuyorum ama çok çok zor