Merhaba kizlar 3 ay olucak dogum yaptigim ama azacik karnim kalmis ve latex korse kullaniyorum ama korseni çıkarinca karnim daha buyuyor sanki 🤦♀️ yoksa banami oyle geliyor ama bir kaç gundur kullanmiyordum karnim azacikdi 8 9 saat kullandim korseni cikarinca karnim şiş gibi duruyor 😐 korse karni toparlamak yerine dahada buyutuyor sanki bir fikri olan varmi