Aycbyr1 Arkadaşlar merhaba bebek arabası arayışındayız fakat çok fazla yer kaplamasın ve tek başına iken rahat açıp kapatabileyim kullanabileyim istiyorum uygun fiyatlı kullanışlı olan model önerilerinizi bekliyorum 😍
iremmm93 Aycbyr1 ben de travel sistemler cok ağır geleceği için doona bebek arabası aldım.Henüz bebiş doğmadı ama inşallah kullanıslı olur. 1-1,5 yasına kadar kullanıp sonrasında bastona geçmek mantıklı göründü. Doonayı uugulamalardan 2. El bakmak daha mantıklı bu arada cunku doona cok uzun süre kullanılmıyor cogu da temiz oluyor o yüzden
Ymnzgr Aycbyr1 kraft a9 kabin tipi aldım çok rahat açılp kapanıyor tek elle bide fazla yerde kaplamıyor küçük bir valiz gibi toplanınca. Arabamız küçük bide bagajda tüp var bagaja çok rahat sığar hatta yer bile fazlasıyla kalır diye düşünüyorum. Evin içinde sürdüm gayet iyi bebiş doğunca kullandıkça daha da netleşir iyi mi değil mi. Renk olarak kırmızı geçiuordu ama bordo gibi geldi öyle cıyak değil renkten dolayı uygun aldık siyahı filn 300-500 tl fark ediyordu kasım indirimlerinde almıştk biz uyguna aldığımızı düşünüyorum.
Smyye1B Aycbyr1 Ben travel sistem aldım ama tek elle rahat açılıp kapanabiliyor port bebe üzerindeyken bile. Fazla yer kaplamıyor sevdim arabamızı ben . Bana hafif geldi fazla ağır değil. Baby care bc 35 titan safe trio.
Nnur1 Aycbyr1 1 buçuk sene travel sistem kullanıp rezilliğini çekip sonunda kabin tipi kraft A9 almış biri olarak söylüyorum bu kadar rahat ve kullanışlı bir araba olamaz. Sürüşü, manevra kabileti efsane, tek elle açılıp kapababilir ve çekçeği var valiz gibi sürebilirsiniz. Güneşliği tam kapanıyor bebeğiniz uyuduğunda asla ışıktan rahatsız olmaz. Neden bu kadar geç kalmışım almakta bilmiyorum. Resmen kendime eziyet etmişim travel sistemin hantallığıyla.
ggkca Aycbyr1 Hamilton R1 kabin boy, tek elle açılıyor, kendi kendine katlanıyor, oldukça hafif 6 kilo civarı katlanınca küçük bir çanta gibi kolayca tek elle taşınabilir, ayrıca yenidoğandan itibaren 22 kiloya kadar oluyor.
Cokistersengelerbence Aycbyr1 Xıaomi mitu bebek arabasını aldık 1700e. Tek elle kapanıyor ve küçücük kabin boy valiz kadar yer kaplıyor. Aynı zamanda hafif, henüz bebişimiz doğmadı ama kullanan herkes çok memnun. Yenidoğandan itibaren kullanılabiliyor 🌸