Mlkbyrm eğer durumun varsa canım aritmi hastanesinde doktor Adnan şahini öneririm bnde 32 haftaya kadar, şehir hastanesine doktor yaşar cana gttim sonra aritmi gttim Adnan hocadan cok memnun kldım normal de dogurdm eger hersey yolundaysa normal doğumdan korkma canım benim bu hayatta en korkak bnmdir Bn de normal doğum yaptım sende yparsn canımın içi 🥰hiç korkma