Eda4119 Kızlar biraz tuhaf soru olucak gibi biliyorum ama vitamin ilaç sonrası dışkınızda renk değişimleri oldumu normal birşey mi bu koyu renklerde olması
Ozge Eda4119 ben de 10gündür multivitamin ve demir ilacı kullanıyorum benimki de koyu demekki vitaminlerden
1oguzannesi Eda4119 demir ilaclarinda oluyo evet bende de oldu gayet normal yani korkmana gerek yok kabızlık yapıyor rengi değişiyor kop köyü oluyo
Deniz_moms Eda4119 evet o vitaminleri doktor kesmiyo uZun süre kullanıcaksın senin vücudunun ihtiyacınıda karşılıyo
Deniz_moms Eda4119 doğrudur bende dekavit kabızlık yaptı eğer yediklerimden vitamin alırım dıyosan bırakabılırsın
Deniz_moms Eda4119 gebelik şekerin falan yoksa aç karına kuru kayısı tüketebılırsin baya çalıştırıyo bağırsakları
Eda4119 Deniz_moms şeker testi henüz yaptırmadım da öncesinde şeker başlangıcı var dendi birazcıkta kilom var nasıl olur bilmiyorum
Deniz_moms Eda4119 varsa öyle bişe yavaş yavaş diyet yapın beyaz ekmek pirinç tatlı tüketmemeye çalışın 5 kilo zayıfladım dıyetle