gamzegurr Ya kızlar bu durumu yaşayan varmı bebeğim kanala girmemiş ve başıda henüz aşağıda değilmiş ben normal doğumu çok istiyorum doktor birsürü şey söyledi bunları yap diye böyle olupta sonradan normal doğum yapan varmı
inciirem gamzegurr girebilir canım anında değişiyor. Benim 32 de baş yukarıdaydı makat gelişti 33. Haftada gittim başı tamamıyla aşagıya inmiş ciğer geliştirici falan yapıldı şimdi gelmesin diye uğraşıyoruz hiç belli olmuyor bebişlere
grbt55 gamzegurr değişiyor cNım o benım de ters geldıydı erken dogum olduydu sezeryan oldum ama umarım sen normal dogum yaparsın en saglıklı sı normal çünkü
gamzegurr inciirem benimde bikaç hafta önce aşağıda başı demişti şimdi pozisyon değiştirmiş ve kanalda değil dedi bende hiç böyle bişey beklemiyodum açıkçası