Pnr94 üzülmeyin ne güzel burada 2cm le kıvrananları okudum😂eve neden gönderdi onu anlamadım birden doğarsa ne olacak yetişebilecek misiniz? Benim teyzem de hastaneye kontrole gidince ona da aynısını söylemiş o da şok olmuş tabi ağrısı da yokmuş doğuma almışlar hemen bebeğin gelmesi de kısa sürüyormuş çünkü